Zostań sponsorem
Zaproszenie do współpracy
Mamy przyjemność przedstawić ofertę sponsorską Festiwalu reklamy o tematyce społecznej. Wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 24 i 25 listopada 2022 i będzie pierwszym tego typu organizowanym na terenie Częstochowy. W celu uczynienia go jak najciekawszym nad organizacją Festiwalu pracują Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Zespół Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta oraz Miejska Galeria Sztuki w Częstochowie.
W ramach Festiwalu odbędzie się konkurs filmu reklamowego pt. „Społeczne i ekologiczne problemy współczesnego świata” skierowany do studentów i uczniów z terenu całej Polski. Patronat nad konkursem objęła Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Wydarzeniu nadano formę festiwalu reklamy ponieważ zarządzanie marketingiem we współczesnym turbulentnym otoczeniu zyskało nowe znaczenie. Jego istotnym elementem jest uwzględnianie odpowiedzialności społecznej w polityce firm. Współczesne organizacje i zarządzane przez nie marki coraz częściej dążą do zrównoważonego rozwoju – z uwzględnieniem własnych zysków i oczekiwań klientów, ale także potrzeb społecznych, poszanowaniem ekologii oraz dbałości o jakość życia przyszłych pokoleń. Problematyka ta dotyczy wszystkich organizacji, niezależnie od ich wielkości, osobowości i formy prawnej czy przedmiotu działalności. Ideą Festiwalu jest uwrażliwienie młodych ludzi na współczesne problemy społeczne i ekologiczne oraz zaangażowanie ich w samodzielne kreowanie komunikatów mających zwrócić uwagę otoczenia na te zagadnienia.
Z poważaniem
Dziekan Wydziału Zarządzania
Dr hab. Iwona Otola, Prof. PCz
Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Mody
i Reklamy im. W.S. Reymonta
Dariusz Zając
Dyrektor Miejskiej Galerii Sztuki
Anna Paleczek-Szumlas
Formuła Festiwalu
Festiwal planowany jest na dwa dni. W pierwszym dniu odbędą się liczne warsztaty oraz panele dyskusyjne organizowane na terenie Wydziału Zarządzania oraz w Zespole Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im.W.S.Reymonta. W drugim dniu w Zespole Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta będą miały miejsce warsztaty branżowe, a w dalszej części dnia w Ośrodku Kultury Filmowej rozstrzygnięty zostanie konkurs pt. „Społeczne i ekologiczne problemy współczesnego świata”.
Dlaczego warto czyli wydarzenie w liczbach
W ramach współpracy sponsorskiej Państwa firma będzie miała możliwość promowania się na rynku częstochowskim oraz budowania wizerunku marki społecznie odpowiedzialnej i zaangażowanej w życie lokalnej społeczności. Festiwal jest objęty patronatem Prezydenta Miasta Częstochowa Krzysztofa Matyjaszczyka oraz Rektora Politechniki Częstochowskiej Prof. dr. hab. Norberta Sczygiola.
Konkurs reklamy społecznej, jako impreza towarzysząca festiwalowi, jest objęty patronatem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
Festiwal to:
- Trzech współorganizatorów
- 2000 studentów Wydziału Zarządzania
- 645 uczniów RE:ymonta
- 200 wykładowców Wydziału Zarzadzania
- 50 nauczycieli RE:ymonta
- Rada Doradcza Przedstawicieli Biznesu działająca przy Wydziale Zarządzania
- Ogólnopolski zasięg
- Możliwość uczestnictwa w panelach dyskusyjnych oraz warsztatach
- Możliwość spotkania z potencjalnymi stażystami i pracownikami
- Możliwość nawiązania współpracy biznesowej
- Informacje o Festiwalu przesłane do 4 870 partnerów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Oferta sponsorska
– pakiety
Pobierz plik pdf
Nazwa nośnika | Pakiet złoty 2000zł | Pakiet srebrny 1000zł | Pakiet brązowy 500zł |
---|---|---|---|
Roll up | TAK | TAK | TAK |
Dystrybucja gadżetów firmowych | TAK | TAK | TAK |
Osobne stanowisko promocyjne | TAK | TAK | |
Logo sponsora na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Festiwalu | TAK | TAK | TAK |
Logo sponsora w publikacji Zeszytów Naukowych Wydziału Zarządzania – Zarządzanie | TAK | TAK | TAK |
Logo sponsora w materiałach promujących Festiwal wśród partnerów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej | TAK | TAK | |
Artykuł sponsorowany w Zeszytach Naukowych Wydziału Zarzadzania – Zarządzanie | TAK | TAK | |
Wystąpienie przedstawiciela firmy promujące markę w pierwszym dniu Festiwalu (do 20 minut) | TAK | ||
Pokaz filmu reklamującego firmę/markę (do 5 minut) | TAK | TAK | |
Wykład gościnny w ramach cyklu „Osobowości zarządzania” na Wydziale Zarządzania. | TAK |