Panele dyskusyjne
Świat realny.

Marta Zagożdżon
Marketingowiec, strateżka i przedsiębiorczyni. Od ponad dwóch dekad analizuje, projektuje i wdraża projekty komunikacyjne dla firm z różnych branż. Od 18 lat na czele agencji ConTrust Communication, specjalizującej się w projektowaniu i wdrażaniu projektów komunikacyjnych dla branży TSL i motoryzacyjnej. Jej codzienność to: public relations, content marketing, współpraca z influencerami, CSR, employer i personal branding, social media, badania rynku czy zarządzanie kryzysowe. Dba o budowanie wizerunku, ekspertyzy i rozpoznawalności kluczowych przedstawicieli takich firm jak: Dachser, Prologis czy Shell. Ukończyła największy cross-biznesowy program mentoringowy w Polsce organizowanego przez Fundację Liderek Biznesu. Była rzeczniczka prasowa Izby Gospodarki Elektronicznej i mentorka w programie LeadIT, Lady, którego celem jest wzmacnianie kompetencji liderskich kobiet w IT. Aktywistka zaangażowana w organizację TEDxKids, cztery edycje TEDxWarsawWomen, a od tego roku także TEDxWarsaw. Pomysłodawczyni i właścicielka WearMeUp.Club – start-upu, który oferuje aplikację do projektowania wykrojów krawieckich na miarę.

Dr hab. Tomasz Nitkiewicz, Prof. PCz
Od 2001 roku zatrudniony na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest założycielem i obecnie kierownikiem Centrum Modelowania Cyklu Życia na Politechnice Częstochowskiej. Brał udział jako ekspert w projektach „GLOBAL VALUE – Zarządzanie wpływami biznesu na rozwój” w latach 2014-2017 w ramach 7PR UE oraz „Edukacja w zakresie technologii i przedsiębiorczości – Bridging the Gap for Smart Product Development” w latach 2018-2020 w ramach programu ERASMUS+ . Obecnie koordynuje udział Politechniki Częstochowskiej w projekcie „Curriculum Development of Master’s Degree Program in Industrial Engineering for Thai Sustainable Smart Industry (MSIE4.0)” w ramach programu ERASMUS+. Uczestniczy jako ekspert LCA w dwóch projektach: LCA4Regions i REPAC2.
Świat opowiadany.

Zbigniew Brzeziński
Z komunikacją międzyludzką związany od 2001 r. (zaczynał w marketingu politycznym), a z mediami od 1992 r. Zajmuje się kompetencjami i rynkiem pracy w stanie przeszłym, obecnym i wizjami przyszłości. Obecnie lider grupy roboczej Edukacja i Kariera Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, członek Zespołu Eksperckiego Bilansu Kapitału Ludzkiego 3.0, specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. Dla Polskiego Radia Kielce prowadzi podcast poświęcony kwestiom kariery i rynku pracy Chwila dobrej roboty (ponad 250 odcinków). Autor kilkuset artykułów, recenzji, felietonów i polemik. Po godzinach autor fantastyczny – członek The Tolkien Society i Rady Programowej Polskiej Fundacji Fantastyki Naukowej.

Dr hab. Jacek Sztuka, Prof. PCz. – Politechnika Częstochowska
Malarz, rysownik, grafik i projektant. Profesor Politechniki Częstochowskiej. Juror konkursów malarskich, m.in.: V Ogólnopolskiego Konkursu im. Mariana Michalika na Obraz dla Młodych Malarzy, MGS Częstochowa 2013/14 oraz XXV Festiwalu Polskiego Malarstwa Współczesnego, Szczecin 2016. Prace Jacka Sztuki były wystawiane na ponad 120 wystawach.
Studiował w krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Malarstwa w pracowni prof. Jacka Waltosia oraz w pracowni rysunku prof. Teresy Kotkowskiej – Rzepeckiej. Był stypendystą w Akademii Sztuk Pięknych w Norymberdze w pracowni malarstwa prof. Johannesa Grützke. W 2001 otrzymał dyplom z wyróżnieniem w pracowni prof. Stanisława Rodzińskiego. W 2006 obronił doktorat na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Stopień doktora habilitowanego uzyskał w 2012. Od tego czasu pracuje jako profesor nadzwyczajny na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest członkiem Związku Polskich Artystów Plastyków, Bundesverband Bildender Künstlerinnen und Künstler i Międzynarodowego Stowarzyszenia Sztuk Plastycznych. Brał udział w ponad 100 wystawach zbiorowych krajowych i zagranicznych.

Dr hab. Piotr Pachura, Prof. PCz
Jest profesorem uczelni na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz stopień doktora habilitowanego w dziedzinie geografii społeczno – ekonomicznej. W pracy naukowej łączy badania nad organizacjami i procesami zarządzania z humanistyką, szczególnie z filozofią przestrzeni. W pracy dydaktycznej próbuje tworzyć przestrzenie dla interdyscyplinarnej ekspresji.
Świat wirtualny.

Marcin Rubinkowski
Wszechstronny projektant koncepcji AAA+, działający w branży filmowej i gier od 12 lat. Wykształcenie zdobywał w Polsce, a następnie w jednej z najlepszych szkół VFX na świecie – Gnomon School of Visual Effects.
Projektował dla takich prestiżowych klientów jak: Paramount Pictures, Netflix, Blur, Bungie, Nintendo, Sega, Disney, Platige Image, TVP, Televisor, Darewise oraz 3DTotal. Pracował przy m. in. przy grach: Destiny2, Ghostrunner, Medium, Humankind.
Zdobywca nagród: CGsociety, Artstation, Wacom, CG+ oraz tytuł „Jednego z najlepszych studentów roku 2014” Gnomon z wystawą w Hollywood Gallery.

Małgorzata Kras
Profesjonalna fotografka, która następnie przeszła do świata cyfrowych ilustracji i koncept artów. Ukończyła profesjonalne kursy stacjonarne w jednej z najlepszych szkół w Hollywood – Gnomon School of Visual Effects, profil Games & Animation – w zakresie projektowania postaci (Creature Design) i ilustracji kluczowych klatek (Key Frame Illustration) w znanej Brainstorm School prowadzonej przez Jamesa Paicka
Zwyciężczyni 4. edycji konkursu projektowego PUBG Mobile.

Dr Maciej Sobociński
Adiunkt WZPCz, pracował także m.in. jako tester i koordynator testów gier wideo, czy jako Project Manager w IBM. Opiekun Laboratorium Poszerzonej Rzeczywistości oraz koła naukowego Extended Reality Club. Prywatnie pasjonat gier wszelakich, amatorsko zajmuje się także sculptingiem 3D.

Dr Sebastian Skolik
Dr nauk humanistycznych, socjolog, pracownik Politechniki Częstochowskiej, adiunkt w Katedrze Socjologii Stosowanej i Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Autor artykułów naukowych na temat ewolucji kulturowej w projektach Fundacji Wikimedia, ruchu wolnej kultury, procesów współdziałania w organizacjach oraz w internetowych wspólnotach działań.